2014. július 19., szombat

Videók

Sziasztok! :) Ezeket a vidiket én csináltam. A filmben lévő zenéket alkalmaztam. Ha van valami kérésetek, hogy valamilyen más zene felhasználásával csináljak videókat, akkor nyugodtan írjatok megjegyzéseket. Remélem tetszeni fognak! <3

A zene: Forever young


Itt egy újabb videó! :)
                                     
A zene: Capturing Images 

Videó áradatok :) 
     
A zene: Motorway

A zene: Somethings triggered

A zene: La tormenta de arena

A zene: Perfect combination 

A zene: Stop the clocks

A zene: Perdiendo El Tiempo 

A zene: A Ras De Cielo

A zene: We can't stop it

A zene: Avida dollars




Sziasztok! :) Barátnőmmel csinálunk egy videót, BTW Oli "emlékére". Szerintem már ti is tudjátok, hogy kilépett a ByTheWay-ből! :( :'( :( :( Szóval írjatok, hogy mi a véleményetek róla! Hétvégén fogom feltenni ezt a videót, de addig számíthattok az eddigiekhez hasonló videókra.

Sziasztok! :) Sajnos volt egy kis technikai zűr, ezért nem bírtam befejezni a vidit. Egész éjjel dolgoztam rajta de nem végeztem vele :( Egy hétre nyaralni megyek, úgyhogy nem tudom, hogy mikor bírom felrakni. :( Sajnálom :'(

Sziasztok! Itt az ígért videó! Kicsit hosszúra sikeredett, de szerintem az igazi Wayereknek megéri megnézni! :) Sajnos nem bírom felrakni, de itt a linkje:
https://www.youtube.com/watch?v=0D0SuF3kjYQ

 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése